söndag 30 december 2012

Jobbsökeri

Efter ytterligare en genomgång av platsannonser på ett antal webbresurser för sådana, där det främst är oseriösa säljjobb som passar mina formalia, följer här en jobbsökarannons. Dela den gärna vidare.

Jag är tjugoåtta år gammal och bosatt i Enköpings kommun, gymnasieutbildad i naturvetenskap och IT-teknik, delvis universitetsutbildad i religionsvetenskap (på is på obestämd tid) och juridik (ett par tenterade terminer, fyra lästa, avser ta examen om några år), och har en god psykisk och fysisk kondition. 

Kundkontakter och konsultliknande uppdrag inom butikssälj, korrekturläsning, teknisk support, lokalvård, research, innehållsproduktion för media/tryck/företagsintern kommunikation/marknadsföring, och en mängd andra områden är inga problem för mig att ta mig an helhjärtat. 

Däremot är vård, skola och omsorg inte något jag har utbildning och självförtroende nog för att ge mig i kast med. 

Jag är särskilt förtjust i det skrivna ordet, men uppskattar också talad kommunikation och har lätt för bådadera. Min naturvetenskapligt inriktade gymnasieutbildning gav mig ett hyggligt grepp om matematik, fysik och närliggande ämnen, vilket gör att jag har lätt för att se och utnyttja systematiska samband, vilket ibland är ett bra komplement till min språkligt analytiska och argumentativa förmåga. 

Min senaste anställning var i småskalig fabriksindustri i Enköping, innan dess som alltiallo i gruvindustri i Norge. Jag har ett extrajobb som dataminer åt ett svenskt bolag, men har svårt att försörja mig på det och finner det ytterligt otillfredsställande i längden. 

I dagsläget är jag på ett så kallat sabbats- eller tentainhämtningsår från mina heltidsstudier i juridik. När jag inte jagar arbete driver jag ett relativt välkänt webbcommunity där jag sysslar med administration, teknik, annonssälj, med mera, och slipar mina kunskaper inom en mängd ämnen. 

Om du vet någon som behöver något gjort, ge personen min epost (pontus@pontusnaslund.se) eller mitt telefonnummer (07620296937), eller vice versa, lämna ut kontaktuppgifter till mig. Om det är vad som krävs finns ett par F-skattsedlar jag kan begagna mig av för att fakturera för utfört arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar